We zijn er!

5 mei 2022 - Halifax, Canada

We zijn er. Niet aan het eind maar aan het begin.

Maar eerst willen we even terugblikken op de laatste weken in Neer. Nog nagenietend dragen we met ons mee de hartverwarmende ontmoetingen met familie, vrienden, buurtgenoten, ex-collega's, dorpsgenoten en zelfs van mensen die ver(der) van ons afstaan. Het  waren allemaal verschillende, waardevolle en verrassende momenten van afscheid. Heel erg bedankt daarvoor. Het heeft ons ontroerd en kijken er graag op terug.

Op 2 mei zijn we uitgezwaaid en als kers op de taart kregen we van Tim en Ilse, de nieuwe bewoners van ons huis, een "levenslange Camper-parkeerplaats" (zie foto) aangeboden. Voor ons voelt dat als een symbool van wederzijdse verbinding en wie weet gaan we er ook nog ooit gebruik van maken.

Voor nu zitten we in Halifax. Onze bus komt een paar dagen later aan en genieten nu van de 2e keer dat het lente wordt; het groen begint hier nu net pas uit te lopen. Er is voldoende tijd om de laatste voorbereidingen te treffen en de eerste avontuurlijke luchten op te snuiven (by the way: gister hebben we beren-spray gekocht. Je weet maar nooit!).

1. Trudy Frenken:
    Mooi gebaar van Tim en Ilse
  2. Vera:
    5 mei 2022
    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Ben zo benieuwd wat jullie allemaal mee gaan maken eenmaal onderweg...
  3. Anton en Angelique:
    5 mei 2022
    Mooi dat jullie goed aangekomen zijn. Kan jullie reis/avontuur gaan beginnen.
    En wat fijn dat jullie deze camperplaats kado hebben gekregen....kunnen jullie altijd weer "thuis" komen "oppe Waog"
  4. Luus Veelen:
    5 mei 2022
    Wij wensen jullie een hele mooie en avontuurlijke reis.
    Groetjes Hans en Luus Veelen
  5. Lia:
    Vol belofte!
  6. Jan:
    5 mei 2022
    Doe je best en volg je hart.
  7. Anja:
    6 mei 2022
    Wat een rijkdom...op naar het avontuur stelletje pensionados ;)
    Ik kijk uit naar de verhalen.
  8. Ineke:
    6 mei 2022
    Wat lief, van de camperP. Altijd iets on naar terug te kunnen keren. Geniet van het avontuur! Heerlijk!
  9. Veronique:
    6 mei 2022
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet van Canada en al het moois wat het te bieden heeft.... Veel plezier.....
  10. Hoekie:
    7 mei 2022
    Fijn dat jullie er zijn! Spannend, in afwachting van de bus!
    Grtjs, hoekie
  11. Peter:
    SUPER!
  12. Ad & Jolanda:
    7 mei 2022
    fijn dat alles zo vlot is gegaan. maar hopen dat de camper ook goed overkomt. kijk uit naar het volgende reisverhaal.
  13. Cees Molendijk:
    8 mei 2022
    Hallo Marianne en Bert, Wat ontzettend leuk van jullie te horen en van het grote avontuur!
    Ik ga jullie zeker volgen en wens jullie veel plezier!
    Groeten
  14. Andree van Asseldonk:
    8 mei 2022
    Hallo wereldreizigers, eindelijk is het dan zover, spannend ! Ben reuzenieuwsgierig hoe het jullie daar vergaat. Naar jullie foto's en verhalen over al jullie wel en wee. Een mooie, inspirerende tijd gewenst, groet Andree
  15. Margo:
    Hi Marianne en Bert.
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu de bus nog maar dat komt ook goed . Het gaat nu echt beginnen, : het grote avontuur. Alle goeds en geniet ervan. Ik blijf jullie volgen hoor.
  16. Boudewijn en Angelieke:
    8 mei 2022
    Geniet van jullie start moment...als de top camper binnenkort komt gaat het grote genieten beginnen.
    We gaan al het moois volgen, groetjes.
  17. Eli Silvrants:
    10 mei 2022
    Fijn van jullie te lezen en wat mooi dat jullie dus potentiële en tijdelijke buren blijven.
  18. Chris en Jennie van Beem Nunspeet:
    10 mei 2022
    Veel toekomstig succes en plezier toegewenst.
    Bert: Voor vandaag 10 mei gefeliciteerd met jouw 64e verjaardag.
  19. Monique:
    11 mei 2022
    Wat fijn dat jullie zijn aangekomen, nu kan het avontuur beginnen. Enorm veel plezier gewenst🚐hopelijk is die er snel en kunnen jullie op pad.
  20. Erna:
    12 mei 2022
    Jullie zijn aangekomen! Ik wens jullie heel fijne avonturen toe. Succes met jullie reis! Ik ga jullie volgen.
    Wat mooi, een toekomstige camperplaats!