Nog 31 dagen

2 april 2022 - Neer, Nederland

vanochtend 2 april een foto toegevoegd van onze bus, met een beetje sneeuw! na prachtige lentedagen een duidelijk signaal dat dit wel Nederland is, waarin maart zijn staart roert en april doet wat ie wil.

Zie de foto en duidelijk is dat ons nu nog 31 dagen rest voordat onze reis gaat beginnen. Ongeduld en 'doe maar rustig aan' wisselen elkaar af. Volgende week zwaai ik mijn collega's uit, ook weer zo'n mijlpaal. Wat meteen inhoudt dat ik klaar ben met werken, werk dat ik erg graag heb gedaan en met veel mooie herinneringen afsluit.

Volgende stap, afscheid van familie en vrienden, geen groot feest wat eigenlijk de bedoeling was maar anders. Van deze verstoring van het oorspronkelijke plan een voordeel gemaakt. We ontmoeten elkaar nu in kleine groepjes/ individueel/ koppels, lekker exclusief met veel aandacht voor elkaar. Vergezeld van lekker eten en drinken; dat worden kilo's erbij.... terwijl we met de bus toch zo'n beetje aan ons maximum zitten qua gewicht.

De spullen die meegaan zijn gesorteerd, staan klaar. De rest is voor de liefhebber en vooral voor onze nieuwe bewoners van ons fijne huis. 11 april vertrekken we naar Hamburg om de bus in de haven achter te laten, die wordt per schip vervoerd en wij vliegen er (na de allerlaatste nachtjes in ons bedje in Neer) 2 weken later achteraan. DAT moment,  op 4 mei dat we onze rooie in Halifax weerzien, daar zien we pas echt naar uit! Dat is de werkelijke kick off

1. Peter:
    2 april 2022
    Het komt dichterbij he, mooi hoe de tijd z'n werk doet!
    Geniet van de laatste weken in Neer, met jullie lieve mensen die om jullie heen staan! Het nemen van afscheid 🤝
    Maar geniet vooral van wat de spannende toekomst jullie gaat brengen 😁. Heeeeeerlijk!
  2. Gé en Irene:
    3 april 2022
    Nogmaals dank voor jullie gastvrijheid en gezelligheid dit weekend, het heerlijke eten en drinken🍴🍷 de goddelijke hemelse modder 🍫 de cosy bedstee 😴 en ooit, ooit zullen de dames winnen 🎲 Wij wensen jullie een veilige en mooie reis, alle geluk en veel plezier😘 liefs van Gé en Irene
  3. Cissy van Beem:
    3 april 2022
    Lieve ome Bert & Marianne, heel veel plezier en geluk met jullie reis. Super stoer dat jullie dit doen, jammer dat we elkaar niet even hebben kunnen knuffelen, ik had jullie graag willen voorstellen aan onze kleine Isaac. Ik ga jullie zeker volgen! Groetjes Robin, Cissy & Isaac.
  4. Bert en Marianne:
    5 april 2022
    Dankjewel Cissy. Wat leuk dat je reageert.
    Marianne en ik wensen jullie veel geluk met die kleine. Ennee...maak er wat moois van.
  5. Lia:
    5 april 2022
    De laatste tijd kijk ik echt met andere ogen naar campers. Ze vallen me op, ben benieuwd naar de bewoners. En hoewel haast niemand het zo 'bont' gaat maken als jullie raakt me steeds het avontuurlijke karakter, de onafhankelijkheid, je pad ter plekke kunnen uitzetten.
    Het ga jullie heel goed!
    Lia
  6. Chris en Jennie van Beem Nunspeet:
    Lieve Bert en Marianne,
    Wat een avontuur gaan jullie beleven. Helemaal vrij, doen en laten wat je wilt en geen besef meer van tijd. Voorspoed ligt op jullie pad. Tegenslagen ga je overwinnen. Bij een camper dacht ik aan iets groots. Jullie "camper" is een beest die veel aankan en op avontuur is voorbereid. Kan ook een beetje zwemmen. We zullen de foto's wel zien. Wij Jennie en ik wensen jullie heel veel genieten en een voorspoedige, veilige reis. En wie weet ooit tot ziens.
    We volgen jullie.
    Chris en Jennie
    Nunspeet
  7. Tom en ditje:
    Lieve bert en marianne
    Heel veel plezier en geluk met jullie avontuur
    En een voorspoedig veilige reis.
    Groetjes Tom en ditje
  8. Tonny Klerks:
    5 april 2022
    Bert en Marianne wij wensen jullie veel geluk in jullie nieuwe levensfase.
    Wij gaan jullie volgen op jullie nieuwe levenspad.
    hartelijke groet je nicht Tonny en Jaap.
  9. Ralf Bex:
    5 april 2022
    Heel veel plezier succes en mooie ervaringen gewenst.
  10. Gerdy rooijakkers:
    6 april 2022
    Hé, dat gaat opeens snel!!!!
    Ik kom een van de komende dagen nog even binnenwippen om afscheid te nemen.
    Liefs en veel plezierige momenten tijdens jullie laatste dagen in Neer.
    XXGerdy Rooijakkers.
  11. Hoekie:
    7 april 2022
    Marianne en Bert,
    Wat was het super leuk jou sinds lange tijd weer ontmoet te hebben vanmiddag Marianne en gelijk ook een afscheid voor dit geweldige avontuur wat jullie gaan beleven !
    We gaan jullie volgen, en wensen jullie veel succes en plezier!
  12. Geert van Duin:
    13 april 2022
    Ik wens jullie een hele mooie en vooral veilige reis toe. Geniet van elkaar en de prachtige nieuwe ervaringen!