We gaan weer terug.

21 september 2023 - Neer, Nederland

Na alle lieve familie en vrienden weer ontmoet te hebben, gaan we terug naar onze bus.

Aanstaande maandag middag hopen we weer in Lima aan te komen. En dan lekker de draad weer oppakken. Bedankt Thijs, Jeanette, Wiel, Trudelies, Gina, Bart, Tim, Ilse, Conny, Anton, Angelique, Noud, Jan, Sini, Susanne, Roel, Marijke, Giel, Tillian, Petra, Paul, Pieter, Silvia, Suzan, Jose, Trudy, Har, Edwin, Jos, Angelique, Christie, Tanja, Carlo, Nikkie, Anja, Eli, Adrie, Fre, Gerrie, Lieneke, Janny, Girke, Jennie, Aart, Corinne, Matthijs, Michiel, Eveline, Johan, Franka, Mirjam, Harrie, Rik, Ruud, Peter, Bertine, Monique, Theo, Pauline, Ton, Vera, Hannie, Thijs, Marly, Angelique, Angelien, Noud, Ien, Maria, Andre, Lia, Tom, Jacqueline, Peter, Jeannette, Friedl, Peter, Annemarie, Mizzi, Ge, Irene, Ton, Marjo, Yvonne, Ank, Joyce, Jeroen, Han, Louis, Jan, Leentje, Rene, Jose, Joep, Sjaak, Jeanette, Maarten, Margo, Lydie, Ank, Arina, Anneke, Sietske, Dick, Maurice en Linda.

Bij Tim en Ilse Oppe WaogGina en Bart

Bij Hannie en Thijs

Natuurcamping WegaNatuurcamping SBB GroesbeekTom en JaquelineFriedl

Ardennen weekeindje weg met Gina

Natuurcamping SBB Kootwijk

Lieve groet en veel dank voor de hartverwarmende gastvrijheid.

Marianne en Bert.

1. Han Stassen:
    21 september 2023
    Hele goede reis en we zijn weer benieuwd naar jullie avonturen
  2. Han Stassen:
    En ook Louis natuurlijk
  3. Peter:
    21 september 2023
    Heel graag gedaan en wát fijn dat jullie tussentijds Ff op @natuurkampeerterreinweert waren! Adios weer 🥰
  4. Jose:
    21 september 2023
    Hey iedereen weer gezien en bijgepraat. Idd tijd om weer verder te gaan op avontuur, nieuwe dingen ontdekken en te verwonderen.
    Het ga jullie goed!
  5. Yvonne Bruynen:
    21 september 2023
    Behouden reis nomaden. Nog een close encounter op de fiets in het Buggenums veld op de valreep- wat een toeval. Ik reis weer graag met jullie mee.
  6. Piet van Duin:
    21 september 2023
    Goede reis we blijven jullie volgen
  7. Luus Veelen:
    Nog veel reis plezier. Groeten Hans en Luus
  8. Adri:
    21 september 2023
    Goede reis ,ga lekker verder genieten en wij kijken weer uit naar jullie mooie verhalen en foto,s .PS de groetjes van Hanny.
  9. Jacqueline Mensink:
    21 september 2023
    Goede reis terug! Leuk jullie weer gezien te hebben. Geniet van jullie avontuur!
  10. Gerrie en Fre:
    21 september 2023
    Fijn dat jullie er waren. We wensen jullie een goede reis en weer mooie avonturen.
    Kijken weer uit naar jullie mooie belevenissen. Liefs
  11. Herman Colijn & Adrie:
    21 september 2023
    Goede reis verder en we volgen jullie mooie belevenissen zeker, ook al reageren we niet zo vaak.
  12. Anneke:
    21 september 2023
    Een goede reis en ik kijk weer uit naar jullie verhalen. Hartelijke groet, Anneke
  13. Thijs van Beem:
    21 september 2023
    Fijn dat jullie weer even terug waren en dat we konden zien dat het jullie goed gaat. Goede reis verder !
  14. Marijke:
    22 september 2023
    Maak er weer een fantastische tijd van samen! Op naar jullie "grote" camper in Lima. Een goede reis en wat was het leuk om jullie te zien en te ervaren hoe fijn jullie het hebben samen!! Het gaat jullie goed!
  15. Ad & Jolanda:
    22 september 2023
    Fijn dat we naar een verblijf in Nederland. Dat we kunnen genieten van de reisverhalen aan de andere kant van de wereld.
  16. Ruud:
    🐻🐻🐻
  17. Jan:
    22 september 2023
    Mooi dat we konden zien en merken dat het jullie goed gaat. Nog een ritje Schiphol en mijn taak zit er weer op. Goed dat we jullie gezien en gesproken hebben; het ga jullie goed en we wachten weer met spanning op jullie verslagen. Tot ziens.
  18. Jo en Tiemy:
    23 september 2023
    Goede reis verder, we genieten mee met jullie verhalen.
  19. Jennie alberts van beem:
    23 september 2023
    lieve bert en marianne heel fijn dat we jullie hebben mogen ontmoeten met elkaar als familie op het feest van thijs maar wat gaat de tijd toch snel jullie gaan overmorgen alweer terug een hele goeie reis en dan gaat jullie avontuur weer gewoon verder voor jullie heel plezier en jullie mogen genieten van al het moois wat op jullie pad komt en natuurlijk ook van elkaar en natuurlijk succes met het plaatsen van de ruit in de camper ik ga jullie weer volgen en ik geef jullie in gedachten een dikke knuffel mee en de groetjes met een dikke kus erbij
  20. Janny:
    24 september 2023
    Dag lieve twee, een mooie reis verder, in gedachten reis ik ook weer mee . Fijn jullie lieve toeten weer gezien te hebben !
  21. Gé en Irene:
    24 september 2023
    Dag globetrotters! Het was fijn en keigezellig jullie weer te zien en te spreken. Goede reis terug naar ‘huis’, blijf gezond en graag tot een volgende keer. Liefs Gé en Irene
  22. Pauline Daelmans:
    25 september 2023
    Goeie terugreis, blijf gezond en geniet van alle mooie dingen die weer op jullie pad gaan komen. Leefs oet Herte 🐶😜
  23. Jan:
    13 oktober 2023
    Zijn jullie vakantie aan het vieren aan het strand? Ik zie n.l. geen beweging
  24. Bert en Marianne:
    13 oktober 2023
    Klopt Jan. Nog weinig beweging. Toen we 2 maanden geleden naar Nederland vertrokken, is onze onze "Tijdelijke Import Permit" van de auto "on hold" gezet. Die moet nu eerst weer geactiveerd worden. Kwestie van een stempeltje. En dat duurt hier soms even. We verwachten dat we volgende week weer op pad kunnen.